Isnin, 18 Mac 2013

19.03.2.13 ♥



Assalamualaikum Cinta?
jawabmu Waalaikumusalam Rindu :)
ku bertanya adakah kau merinduiku setiap hari ..
kemudian kau menjawab dengan tenang aku merinduimu setiap hari,setiap saat dan setiap detik
ku berharap jawapan yang kau berikan itu tulus ikhlas dari hatimu ..

wahai cinta .
aku sangat merinduimu .
tolong jangan kau pergi dari hidupku ini
kerna aku tidak sanggup .
hati ini hanya mampu mencintaimu sahaja sayang :')
percaya lah kata-kata ku ini 

setiap saat ku berfikir adakah kamu akan setia bersama ku ?
adakah kamu akan sentiasa ada ketika aku dalam kesusahan 
hatiku rapuh dan kecewa ketika sedang memikirkan semua ini ..
ku berharap kau sentiasa bersama ku ..
tapi adakah kau akan bersamaku?

harini kau menemaniku .
tetapi apa akan terjadi dikemudian hari?
apa akan berlaku kepadaku ketika ketiadaanmu?
adakah kau akan sentiasa menungguku?
adakah kau akan setia kepadaku walau ku tiada disekelilingmu?
sedih hati ini untuk meninggalkan kamu wahai sang putera 
tetapi ku berjanji untuk bersamamu hingga hujung hayat ku .

setiap kali kita bertengkar aku sedih dan kecewa
apakah hubungan ini akan berakhir dengan pertengkaran
aku menangis bila memikirkannya .
hati ini ternyata sangat menyayangimu .
tuhan kau tunjukkan lah kepadanya betapa cinta nya aku kepadanya
hatiku sering sedih dan tidak mampu menahan kesedihan yang ada ini .
aku cuma berharap aku akan bahagia suatu hari nanti .

cintaku tolong percaya aku 
aku tidak pernah berfikir untuk mencari putera lain selain kamu 
ku harap kau juga begitu .
jangan menduakan ku sayang ..
hari-hariku bersama kamu sangat bahagia 
ku harap kebahagiaan ini akan kekal sampai bila-bila :')

sayang apakah kamu terfikir?
apakah kamu sedar kewujudanku dalam hidupmu?
dan adakah kamu terfikir yang aku sangat mencintaimu .
aku tidak pernah menduakan kamu.
kerna kamu adalah insan yang paling istimewa dalam hati ini sayang ..
cinta tolong lah kau sedar betapa sayangnya aku kepadamu


dalam hati ini
aku cuma berharap kau akan berubah dan menerima ku seadanya
ku tidak berharapkan harta yang banyak..
itu tidak penting bagiku. hanya kau yang penting dalam hidupku .
jangan kau bandingkan aku dengan perempuan lain wahai cinta
kerna ku berbeza daripada mereka.
hanya itu ku pinta darimu
fikirkanlahhh ...

*i created it by myself .. do not copycat.if you do . i kick you .. haha . oke enjoy :)