Selasa, 23 Oktober 2012

cerita ni best sangat and agak sedih haha .. time tengok cerita ni ade dengan fyza.. untung ler akak dia date dia pon date time ni haha .... waktu ni gak aku dengan dia dah breakk.. haha fuhh sedih jugak lah kann.. ni cerita lama tau .. aku tetiba teringat nak cerita pasal ni.. hmm .. kalau nak tahu .. time aku tengok cerita ni aku nangis sesangat .. mula-2 nak cover dari fyza tapi dia terperasan pulakk haha lagi meraung lah aku .. hmm time ni aku tetiba teringat kat dia .. and ni first time aku nngis tengok cerita-2 macam ni.. aku cuma rindu semua pasal dia .. bila aku teringat balik semua pasal kiteorang rasa gembira terharu sedih semua ade hmm :') maklum lah lumrah hidup kann.mana ada hidup xpernah sedihkann ..aku berharap sangat-2 aku boleh tahan semua ni.. dan aku kembali senyum .. dah xlarat fake smile .. aku nak juga jadi orang yang berguna nnt :) aku dulu berharap sangat tiada sapa yang ambik dia dari aku .. tapi benda tu memang terjadi dah kann hmm :') takpe hidup mesti diteruskan .. tak boleh macam ni.. kita harus usaha :') usaha yang kuat mungkin boleh membuahkan hasil .. hee:') lastyly, aku rindu semua masa dulu yang aku sentiasa happy :')